№58 балабақша

Маңғыстау облысының білім басқармасының
Ақтау қаласы бойынша білім
бөлімінің «№58 «Балауса» бөбекжайы»
жедел басқару құқындағы
мемлекеттік коммуналдық
қазыналық кәсіпорны

БОС ЛАУАЗЫМҒА КОНКУРС

Маңғыстау облысының Білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің №58Балауса”бөбекжайы ЖБҚ МКҚК.

Мекен-жайымыз: Ақтау қаласы 15 шағын аудан 7 ғимарат.

Электронды пошта: yaslisad58@mail.ru

Байланыс номері: 8 (7292) 33-59-39, 33-53-09.

ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 21 ақпандағы «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы» № 57 бұйрығына сәйкес ҚР Білім және ғылым министрінің 19.11.2021 №568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 22.11.2021 ж. №432 бірлескен бұйрығын басшылыққа ала отырып, төмендегі бос лауазымдарға конкурс жариялайды:

1.Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының музыкалық жетекшісі -2 (сағат саны 4,8), (тұрақты-1 және уақытша бала күтімі демалыс орнына-1).

2.Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының хореографы-1 ( сағат саны-7,2).

3.Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының психологі -1 (сағат саны-7,2).

4.Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының тәрбиешісі -3 (сағат саны -5,25).

5. Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының логопеді -1 (сағат саны-7,2).

6. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымының қазақ тілі мұғалімі-1 (сағат саны-4,8).

1.Біліктілікке қойылатын талаптар: диплом бойынша музыкалық жетекші мамандығына сәйкес жоғары және кәсіптік педагогикалық білімі бар.

Еңбекақылары еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі.

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымындағы музыкалық жетекшінің  негізгі функционалдық міндеті:

Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес балалардың музыкалық тәрбиесі мен эстетикалық дамуын жүзеге асырады;

музыкалық сабақтарды, балалар мерекелерін және өзге де мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді, музыкалық дарынды балаларды анықтайды, балалармен жеке жұмыс жүргізеді;

балалардың ойын әрекетін ұйымдастыруға қатысады, түрлі музыкалық-дидактикалық ойындар өткізеді;

педагогикалық кеңестерді дайындауға, әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысады;

балалармен жұмыс тәжірибесіне инновациялық педагогикалық тәжірибені енгізеді;

 ата-аналар мен тәрбиешілерге балалардың музыкалық тәрбиесі мәселелері бойынша кеңес береді.

Біліктілікке қойылатын талаптар: диплом бойынша хореограф мамандығына сәйкес кәсіптік педагогикалық білімі бар.

Еңбекақылары еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі.

2.Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымындағы хореографтың негізгі функционалдық міндеті:

Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

Ұйымдастырылған оқу қызметтерін жүргізеді;

хореография негіздерін оқытады;

би бағдарламаларын дайындайды, репертуарлар таңдайды;

топтық және жеке дайындықтар өткізеді;

мүлтіксіз орындауды, орындаушылық шеберліктің артуын қамтамасыз етеді;

мектепке дейінгі ұйымның жұмыстарына, сахналандырылған мерекелерді, іс-шараларды дайындауға қатысады.

Би костюмдері мен аксессуарларының дизайны туралы ойластырады.

Біліктілікке қойылатын талаптар: диплом бойынша психолог мамандығына сәйкес педагогикалық білімі бар, жұмыс өтілі кемінде 1 жыл.

Еңбекақылары еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі.

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымындағы психологтың негізгі функционалдық міндеті:

Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

баланың дамуы мен мінез-құлқындағы проблемаларды анықтайды, психикалық, эмоционалдық-коммуникативтік және тұлғалық даму деңгейі мен ерекшеліктеріне психологиялық диагностика жүргізеді, психологиялық қорытынды жасайды;

мектепке дейінгі жастағы балалар тұлғасының дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды, әртүрлі психологиялық (психопрофилактикалық, дамытушылық және консультациялық) көмек көрсетеді;

қажет болған жағдайда ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және балаларға арналған, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар жеке дамыту бағдарламаларын, балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу жөніндегі бағдарламаларды жасайды, оларды жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде іске асырады;

мектепке дейінгі жастағы шығармашылықпен дарынды балаларға психологиялық қолдау көрсетеді, олардың дамуына, шығармашылық қабілеттерін ашуға ықпал етеді;

ата-аналарға, тәрбиешілерге және педагогтарға консультациялық көмек көрсетеді;

белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;

кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасына дейінгі балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.

Біліктілікке қойылатын талаптар: диплом бойынша тәрбиеші мамандығына сәйкес жоғары және кәсіптік педагогикалық білімі бар.

Еңбекақылары еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі.

3.Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының тәрбиешісінің негізгі функцоналдық міндеті:

Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді, оларды тәрбиелеу мен оқытуда денсаулық сақтау технологияларын қолданады;

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесіне сәйкес педагогикалық процесті жүзеге асырады;

режимдік сәттерді (таңертеңгі қабылдау, таңертеңгі гимнастика, күн ішінде тамақ ішу, балалар іс-әрекетін (ойын, шығармашылық, танымдық, қозғалыс, бейнелеу, еңбек, эксперименттік, дербес және өзге), серуендеуді, күндізгі ұйқыны, жеке жұмысты, сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырады және өткізеді, заттық-дамытушылық ортаны құрады.

балалармен жұмыс жасауда тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асырады;

дамуында ауытқулары бар балалармен түзету қызметі саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын, оқу-әдістемелік әдебиетті зерделеу негізінде және топ балаларының жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін жоспарлайды;

қол жеткізілген нәтижелерді талдау негізінде білім беру қызметін жобалайды;

мектепке түсу кезінде бірдей бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету үшін білім беру ортасына ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды әлеуметтендіруді жүзеге асырады;

мамандардың ұсынымдарын ескере отырып, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар әрбір балаға жеке қарауды қамтамасыз етеді;

мектепке дейінгі ұйымда өткізілетін іс-шараларға (кеңестер, педагогикалық және әдістемелік кеңестер, конкурстар және басқалар)қатысады;

отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу негізінде үздік тәжірибелерді зерделеумен, жинақтаумен, таратумен және енгізумен айналысады;

мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмекті жүзеге асырады.

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.

Еңбекақылары еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі.

4. Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының психологінің негізгі функцоналдық міндеті:

мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

баланың дамуы мен мінез-құлқындағы проблемаларды анықтайды. психикалық, эмоционалдық-коммуникативтік және тұлғалық даму деңгейі мен ерекшеліктеріне психологиялық диагностика жүргізеді, психологиялық қорытынды жасайды;

мектепке дейінгі жастағы балалар тұлғасының дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды, әртүрлі психологиялық (психопрофилактикалық, дамытушылық және консультациялық) көмек көрсетеді;

қажет болған жағдайда ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және балаларға арналған, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар жеке дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ оны педагог-ассистент іске асыру үшін балалардағы проблемалық мінез-құлықты жеңу жөніндегі бағдарламаларды жасайды, оларды жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде іске асырады;

мектепке дейінгі жастағы шығармашылықпен дарынды балаларға психологиялық қолдау көрсетеді, олардың дамуына, шығармашылық қабілеттерін ашуға ықпал етеді;

ата-аналарға, тәрбиешілерге және педагогтарға консультациялық көмек көрсетеді;

белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;

кәсіби құзыреттілікті арттырады, мектеп жасына дейінгі балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады;

балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.

Білуге тиіс:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" заңдары және Қазақстан Республикасының Білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілері;

жалпы психология, педагогикалық психология және жалпы педагогика, тұлға психологиясы және дифференциалды психология, балалар және жас психологиясы, әлеуметтік психология, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;

педагогикалық этиканың нормалары;

арнайы мектепке дейінгі педагогика, психотерапия, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;

белсенді оқыту әдістері, қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық тренингі;

ата-аналарға арналған жеке және топтық кәсіби кеңес берудің заманауи әдістері, баланың дамуындағы бұзылыстарды диагностикалау және түзету;

еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар.

Еңбекақылары еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі.

5. Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының логопедттің негізгі функцоналдық міндеті:

мектепке дейінгі білім берудің оқу бағдарламаларын іске асыратын мектепке дейінгі ұйымның, оның ішінде арнаулы мектепке дейінгі ұйымдардың арнаулы педагогы үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес кемтар балалармен жеке, топтық және кіші топтық сабақтар (сабақтар) өткізеді;

мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және тәрбиеленушілердің ерекше білім алу қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады;

даму мүмкіндіктері шектеулі балалардың психофизикалық даму бұзылыстарын еңсеру үшін жеке оқу, жеке-дамытушы, түзету-дамытушы бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар)сабақтар өткізеді;

мүмкіндігі шектеулі балаларға арнайы психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

білім беру ұйымдарында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

басқа педагогтермен және мамандармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, білім беруде инклюзивтілік қағидатын іске асыруға ықпал етеді;

басқа педагогтермен және мамандармен тығыз байланыста мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру жөніндегі қызметті жүзеге асырады;

тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану жөнінде консультация береді;

жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының және үлгілік оқу бағдарламаларының талаптарына сәйкес оқытудың алуан түрлі нысандарын, білім беру технологияларын, тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру және консультация беру бағдарламаларын (психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар), түзету-дамыту бағдарламаларын (психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері, оңалту орталықтары, аутизм орталықтары және басқа да орталықтар) іске асыратын арнайы білім беру ұйымдарының арнаулы педагогі кемтар балаларға арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді;

ерекше білім беру қажеттіліктерін командалық бағалауды жүргізуге қатысады;

психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің, оңалту орталықтарының, аутизм орталықтарының арнайы педагогы білім беру ұйымының жоспары мен кестесі бойынша жеке, кіші топтық және топтық сабақтар өткізеді;

жеке оқу, жеке-дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар)өткізеді;

өзінің кәсіби құзыреттілігін арттырады;

әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар тұлғаларға қоғамның толерантты қарым-қатынасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;

тәрбие процесі кезеңінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.

  Білуге тиіс:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілері;

өмірлік қиын жағдайда қалған балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарттары;

арнайы педагогика;

оқу-тәрбие процесін жобалау және ұйымдастыру негіздері;

арнайы білім беру саласындағы жаңа жетістіктер;

педагогикалық этиканың нормалары;

еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібінің қағидалары, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар.

Еңбекақылары еңбек өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі.

6.Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту ұйымының қазақ тілі мұғалімінің негізгі функцоналдық міндеті:

оқытылатын тілдің ерекшелігін ескере отырып, балаларды оқытуды жоспарлайды және ұйымдастырады;

қазақ тілін меңгеру үшін жағдай жасауды қамтамасыз ететін балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін жүргізеді;

мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, олардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді;

оқытудың түрлі формаларын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын сауатты қолданады, инновациялық технологияларды меңгерген;

жоспарлауға ғылыми-әдістемелік тәсілді жүзеге асырады, дамытушы оқытуға орната отырып, сабақтарға бағдарламалық материалды пысықтайды және түзете алады;

бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді;

әдістемелік бірлестіктердің қызметіне, білім беру ұйымдарында балаларға арналған іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге белсенді қатысады, кәсіби құзыреттілікті арттырады;

тәрбиеленушілердің ата-аналарымен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

ұйымдастырылған оқу қызметі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауға жауап береді.

27. Білуге тиіс:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілері;

педагогикалық этиканың нормалары;

мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;

педагогика және психология негіздері, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері;

балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі нұсқаулық талаптар;

еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар;

дәрігерге дейінгі медициналық көмек негіздері.

Құжаттарды қабылдау мерзімі Конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды.

* Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

* жеке басын куәландыратын құжат;

* кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы;

* педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

* еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі ( бар болса);

* “Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы” ҚР Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы ҚР ДСМ -175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

* психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

* наркологиялық ұйымнан анықтама;

* Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).

* 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

Конкурсқа қатысушы бар болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттар туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2024 жыл 03 шілдеден бастап 12 шілдеге дейін қабылданады.

Конкурстың өткізілетін күні мен орны қағиданың тәртібіне сәйкес белгіленеді.

 

Жарияланған күні: 03-07-2024  



Конкурс қорытындысы

icon04.09.-12.09.2024жылы Маңғыстау облысының білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің "№58  "Балауса" бөбекжайы" ЖБҚ  МКҚК Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы № 57 бұйрығын негізге ала отырып, жарияланған бос лауазымдық орында...

  

Бос лауазымға конкурс

iconМаңғыстау облысының Білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің №58“Балауса”бөбекжайы ЖБҚ МКҚК. Мекен-жайымыз: Ақтау қаласы 15 шағын аудан 7 ғимарат. Электронды пошта: yaslisad58@mail.ru Байланыс номері: 8 (7292) 33-59-39, 33-53-09. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 2...

  

БОС ЛАУАЗЫМҒА КОНКУРС

iconМаңғыстау облысының Білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің №58“Балауса”бөбекжайы ЖБҚ МКҚК. Мекен-жайымыз: Ақтау қаласы 15 шағын аудан 7 ғимарат. Электронды пошта: yaslisad58@mail.ru Байланыс номері: 8 (7292) 33-59-39, 33-53-09. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 2...

  

Конкурс қорытындысы

icon 2024 жылдың 17 мамыр күні «№58 «Балауса» бөбекжайы» ЖБҚ МКҚК, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 21 ақпандағы «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы» № 57 бұйрығына с...

  

Бос лауазымға конкурс

iconМаңғыстау облысының Білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің №58“Балауса”бөбекжайы ЖБҚ МКҚК. Мекен-жайымыз: Ақтау қаласы 15 шағын аудан 7 ғимарат. Электронды пошта: yaslisad58@mail.ru Байланыс номері: 8 (7292) 33-59-39, 33-53-09. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 2...

  

Хабарландыру!

iconМаңғыстау облысының Білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің №58“Балауса”бөбекжайы ЖБҚ МКҚК. Мекен-жайымыз: Ақтау қаласы 15 шағын аудан 7 ғимарат. Электронды пошта: yaslisad58@mail.ru Байланыс номері: 8 (7292) 33-59-39, 33-53-09. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 2...

  

Хабарландыру!

iconМаңғыстау облысының Білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің №58“Балауса”бөбекжайы ЖБҚ МКҚК. Мекен-жайымыз: Ақтау қаласы 15 шағын аудан 7 ғимарат. Электронды пошта: yaslisad58@mail.ru Байланыс номері: 8 (7292) 33-59-39, 33-53-09. ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 2...

  
Мейрамдар

30 тамыз Конституция күні

Толығырақ

4 маусым Мемлекеттік Рәміздер күні

Толығырақ

"Қош бол, балабақшам" атты ертеңгіліктер өтті.

Толығырақ

"Анашым менің қамқоршым" ертеңгілік

Толығырақ

"Мейірімді анашым"

Толығырақ
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 33 жыл!
...

Қазақстан Респуликасының Мемлекеттік Туы

Толығырақ
...

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы

Толығырақ
...

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны

Толығырақ